Free Shipping

Teks: Hifzaila Hafni
Imej: Karangkraf

Menjadi seller online, memberi tawaran free shipping kepada customer macam satu keterujaan yang harus dikongsi.

Dengan kos pos yang makin meningkat ditambah pula kos GST, tawaran begini memang sangat ditunggu baik oleh seller ataupun customer.

Di pihak seller, seronok nak promosi. Di pihak customer, berganda seronok nikmati servis free!

Hari ni sahaja, alhamdulillah bertalu-talu order yang masuk untuk rebut promo free shipping 3 buku masak terbitan Karangkraf.

Buat Sendiri Kek & Biskut.
Kek Mentega Dulu dan Sekarang.
Brownies Paling Agung.

Yang lagi menawan hati tu, ada diskaun 10%! Aduhaiii memang rugi betul kalau terlepas.

Itu yang masing-masing berusaha bank in secepat mungkin, ada yang sejurus confirm terus transfer duit, ada yang booking dahulu, bayar lepas kerja. Ada yang minta tambah buku masak lain juga.

Yang menariknya, salah seorang customer katanya masih baru dalam bidang baking. Harapannya dengan buku-buku ini dapat bantu dia majukan bisnes. Semoga dia berjaya!

Rasa berbunga hati bila ramai yang tak berkira nak beli buku. Kadang terfikir juga boleh ke saya buat duit dengan jual buku secara online ni, alhamdulillah ya memang boleh.

Selagi ada buku yang bagus diterbitkan, selagi itu pasarannya ada. Dan saya akan terus berkongsi buku yang bermanfaat dan berbaloi untuk dimiliki, mudah-mudahan tertempias juga saham akhirat saya bila mana dapat bantu sebarkan ilmu yang baik.

Nota: Tawaran free shipping boleh ada bila-bila masa. Dan selalunya untuk 1 hari sahaja. Seterusnya? Tak tahulah. Tunggu hebahan oleh pembekal, saya akan uar-uarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...