Rezeki Tak Pernah Salah Alamat

Teks: Hifzaila Hafni
Imej: Epic Marketing

Beberapa minggu sudah, ada seorang bertanya di Whatsapp tentang promo 3 ebook padaRM50 tu. Tanya punya tanya, nak hampir close sale dah --

Tak jadi. 

Sebab dia ingat buku fizikal.

Oh tak apalah. Lain kali katanya.

Saya pun ok sahaja. Memang biasa terima respon begini. Terkadang orang tak perasan yang saya jual tu ebook, bukan buku fizikal. 

Jadi perbualan kami pun berhenti setakat tu sahajalah. Tak apa, bukan rezeki saya nampaknya.

Tup tup, 2 hari lepas. Dia mesej saya semula bertanya kalau promo tu masih ada. 

Ya, masih. Dan dia terus nak bank in.

Allahuakbar. Pagi-pagi pula terima mesej begitu, berbunga hati saya.

Alhamdulillah direzekikan juga. Memang betul rezeki tak pernah salah alamat.



Mudah-mudahan dapat beroleh motivasi dan inspirasi daripada ebook yang dibeli. Mahu berhenti kerja satu hari nanti katanya.