Entri 24: Pelanggan Online Pertama

Teks & Imej: Hifzaila Hafni

Pertama kali mahu uruskan pembelian ebook, rasa panik pun ada. Tak tahu nak balas apa, apa yang perlu dibuat seterusnya. Maklumlah pelanggan pertama.

Saya ada memuat naik iklan pakej ebook Berpantang di Facebook, kemudian ada seorang kawan pm mahu membeli. Teruja sungguh waktu itu dan bersyukur iklan tersebut mendapat perhatian. Dan dia bukan sekadar bertanya, memang terus close sale. Mana tak gembira!



Setelah bermesej dengan Guru Online saya Puan Zaila Mohamad tentang langkah-langkah seterusnya, alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

Pembelian pertama tersebut memberi keyakinan kepada saya untuk terus berniaga. Hingga sekarang saya ingat pelanggan pertama saya itu.

Terima kasih sangat-sangat kepadanya. Disebabkan dia juga saya jadi bersemangat untuk terus beriklan. Tidak lama selepas itu, saya berjaya menjual satu pakej ebook Berpantang lagi. Alhamdulillah.

Yang pertama itu yang sering diingat dan jadi pemangkin. Juga kenangan yang indah untuk dikenang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...