Artikel Pertama di The Vocket

Teks: Hifzaila Hafni

Salah satu daripada beribu-ribu impian saya adalah untuk melihat hasil penulisan saya diterbitkan. Tak kisah sama ada diterbitkan secara fizikal atau online.

Impian itu tercapai apabila artikel yang saya sumbangkan kepada The Vocket, dipilih untuk diterbitkan secara online pada 25 Jun 2016.

The Vocket adalah media sosial bermisi yang berkongsi berita-berita menarik dan sensasi, yang turut menjadi trending atau viral.

Artikel yang saya sumbangkan bertajuk '6 Tip Masak Sendiri Tanpa Berpenat di Dapur'.

Sememangnya ia menjadi satu pengalaman yang bermakna untuk saya, biarpun hanyalah sekecil cuma. Dan dari artikel pertama ini juga, saya banyak belajar untuk membaiki gaya penulisan dan cara menulis artikel berfakta dengan lebih baik dan tersusun.

Topik-topik yang suka saya kongsikan adalah berkisar kepada makanan, anak-anak, kecantikan dan tips memudahkan kerja berdasarkan pembacaan dan pengalaman saya sendiri.

Semoga hasil tulisan saya yang masih belajar ini dapat memberi impak positif dan bermanfaat untuk orang lain.

Untuk membaca artikel saya, KLIK DI SINI.

Terima kasih kerana sudi membaca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...