2015 - Tahun Kaya, Tahun Berjaya

Teks: Hifzaila Hafni

Saya selalu ingatkan diri saya bahawa
apa yang saya lakukan SEKARANG menentukan apa yang akan berlaku pada masa akan datang. Mungkin tindakan sekarang nampak biasa-biasa atau kecil, tapi kita tak tahu apa perancangan Allah untuk kita.

Kecil bisa jadi besar.

Jadi betapa penting mengambil tindakan atau memulakan apa saja sekarang, jangan bertangguh atau asyik nanti dulu.

Contoh mudah, kebanyakan kita amat terkesan dengan kenaikan harga barangan dan perkhidmatan. Kita tahu kita perlu wang ekstra tapi kita tak melakukan apa-apa untuk meningkatkan tahap kewangan kita.

Kita asyik merungut dan mengeluh. Duit takkan datang dengan sikap begitu.

Memang nak jadi kaya berduit kepuk-kepuk bukan sehari dua, bukan juga sebulan dua. Bertahun-tahun. Sebab tu penting untuk mula bertindak sekarang.

Kalau fasa fikir dulu sampai berbulan bertahun... lagi berbulan bertahun lah anda nak nampak hasilnya. Kan rugi di situ?

Jika anda berhasrat nak tambah pendapatan keluarga, cari wang ekstra, mahu bekerja di rumah dan memulakan perniagaan kecil-kecilan, saya boleh tunjukkan caranya.

Fokus saya kepada suri rumah atau suri bekerjaya tapi para sura rumah pun boleh. Sesiapa je yang nak jana duit ekstra.

Ni bukan skim cepat kaya atau apa-apa yang sewaktu dengannya, hanya satu jalan dan saluran untuk anda mula berniaga sendiri dan memanfaatkan media sosial yang ada untuk jana duit sampingan.

Anda boleh mula:
1. Belajar membina blog sebagai kedai online atau
2. Jadi rakan niaga atau
3. Jadi ejen dropship

... dengan menyertai Akademi Bekerja Di Rumah, anda berpeluang belajar salah satu di atas atau kesemuanya.

Hubungi saya bila anda sudah sedia.

Hifzaila Hafni
Pengurus Online ABDR
019.460.3094
Facebook page: Mudahnya Buat Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...