Sharing is Caring

Teks: Hifzaila Hafni
Imej: freeimages.com

Pagi ini, cikgu blog saya Zaila Mohamad beritahu yang 'ayat power' saya tentang penerangan Pakej Mampu Milik - Kedai Online digunakan oleh seorang lagi cikgu blog ABDR, Normi Yusof.

Ini status yang dikongsi di Facebook Cikgu Normi.



Mungkin kedengaran biasa saja, tapi itu dah cukup menceriakan hari saya hari ini. Bila mana perkongsian kita bermanfaat untuk orang lain, kita patut tumpang gembira, betul?

Itulah kelebihan yang ada di ABDR, bila setiap ahli saling berkongsi maklumat dan pengisian, dengan dikreditkan teks yang diambil kepada penulis asal. Saya juga bila berkongsi info daripada blog rakan-rakan yang lain, akan memberi kredit kepada mereka. Itu juga satu cara kita menghargai hasil tulisan masing-masing. Jangan main copy je dan claim itu hasil kerja kita. Bukan tak ada penulis yang sampai buat laporan atau aduan tentang karya mereka yang diplagiat. Ramai. Sebab itu perbuatan melanggar etika.




Tapi, hasil tulisan saya ni bukanlah dalam kategori itu. Ini perkongsian untuk semua supaya lebih memahami apa dia Pakej Mampu Milik yang akademi tawarkan. Namun saya tetap berbesar hati orang lain boleh menggunakan maklumat yang saya senaraikan.

Bersama-sama kongsi minat, kepakaran dan pengalaman dengan kami di Akademi Bekerja Di Rumah. Berkenalan dengan rakan niaga daripada pelbagai latar belakang dan bergabung dengan lebih daripada 800 blog untuk luaskan jaringan (networking).

Daftar Pakej Mampu Milik - Kedai Online anda sekarang dan mula jana pendapatan dengan bekerja di rumah.

Berikut iklan yang Cikgu Normi hasilkan menggunakan sebahagian teks daripada blog saya. Saya suka!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...