Bebaskan...bebaskan...

Teks: Hifzaila Hafni
Imej: Carian Google
Video: Youtube

Walaupun saya belum pernah menonton Frozen, tapi mendengarkan komen yang sangat positif daripada orang-orang di sekeliling saya, membuatkan saya teringin juga nak tengok. Katanya kisah adik-beradik ya (itu pun baca di Wikipedia). Tak apa nanti nak pinjam CD Frozen kat anak buah la macam ni.





Yang pasti, saya suka lagu tema Frozen - Let It Go. Sepanjang minggu ini, saya mesti dengar sekurang-kurangnya sekali. Saya suka lirik dan tenaga yang ada dalam lagu tersebut. Lagu ni pun dah ada versi Bahasa Malaysia - Bebaskan nyanyian Marsha. 

Rasa motivasi menurun, rasa takut, rasa terperangkap - bersemangat sikit lepas dengar lagu ni. Tak bersemangat banyak, sikit pun tak mengapa kan.





Salam Ahad! 

Selamat berhujung minggu :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...