Menu Pantas bagi Ibu Sibuk

Seorang mak, biarpun dia kata atau dia percaya dia boleh buat macam-macam kerja sehari, dalam hati tercetus jugak rasa penat.

Mak pun manusia biasa. Sama ada mak yang berkerjaya, atau bekerja di rumah (orang kata tak kerja) sama-sama ada cabaran dan kepenatan.

Ni dah nak dekat puasa-raya, banyak nak kena disiapkan. Dan dah mula fikir dah tentang keperluan dan persediaan untuk puasa dan raya.

Kalau bab masak, kalau boleh nak yang cepat. Yang tak ambil banyak masa nak sediakan.

Jadi, menu yang segera ni memang mendapat tempat lah kan.

Sesuai untuk berbuka puasa atau untuk menu rumah terbuka.

Pes Nasi Arab.

Pes Mee Bandung.

Sambal tempe.

Senang, cepat, insya Allah sedap juga.

PM saya untuk order.

Emel: hifzaila.hafni@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4603094
Like Fanpage: Teknik Buat Duit Online




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...