Transformasi

Setelah melalui sesi 'brainstorming' dan 'post-mortem' dengan pengkritik tersohor saya semalam, blog ini bertukar.

Transformasi, begitu.

Bertukar nama, tajuk dan tema, tapi penulis tetap sama. Cuma cerita yang akan datang tak bertumpu kepada pemakanan saja, tapi boleh jadi apa sahaja cerita tentang saya, anak saya, suami saya, keluarga saya, rumah saya dan apa yang berlaku di sekeliling saya.

Serta cerita bisnes yang saya buat sekarang dan bisnes-bisnes yang saya akan buat pada masa akan datang, insha Allah.

Tapi, bab makan tetap di hati ye.

SuperMak. SuperIsteri. WAHM.

Cita-cita mesti tinggi. Walaupun kita tak dapat capai bulan, dapat bintang pun tak apa. Jadi, tak salah nak ada impian atau cita-cita tinggi.

Super, super pun mungkin pancit juga di tengah jalan. Yang penting, jangan pancit lama-lama. Lepas dah pulih pancit, pecut la semula. Ye tak?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...