Kenali Produk Akademi Bekerja Di Rumah

4 hari ni, memang seronok sangat ada atas jalan (sama ada sebagai pemandu atau teman sebelah - bukan teman pengganti ye). Maklum la jalan lengang bila cuti sekolah :)

Tapi, kenikmatan tu akan berakhir esok. Minggu depan sekolah dah mula buka balik. Maka, terpaksalah menghadap jam untuk kesekian kalinya.

Traffic jam adalah salah satu faktor yang membuatkan saya nak sangat kembali menjadi wahm. Tak sanggup bersesak-sesak macam tu. Insha Allah akan sampai waktunya. Doakan.

Ok, nak kongsi sikit cerita semalam. Ada kawan pm saya pasal Bengkel Branding Yourself and Business Strategies. Semalam sebenarnya pertama kali saya promote pasal bengkel ni dan bila ada orang pm, tentu-tentu saya rasa seronok. Dan dia memang berniat nak daftar untuk isteri dia. Bukan sekadar nak tau info, tapi memang nak daftar.

Teruja.

Dan saya pun ambil peluang promote produk hebat lain yang saya ada, yang sesuai untuk dia dan isteri yang baru nak mula bisnes.



Antara produk yang boleh dipilih ikut kesesuaian atau keperluan bakal usahawan online:

1) Pakej Kelas Online
- Kelas Asas Blog & Fanpage
- Kelas Asas Blog & Penulisan
- Kelas Asas Blog & Teknik Beriklan di Mudah.my
- Kelas Asas Blog & Penulisan Kreatif
- Kelas Pengurusan Asas Akaun untuk WAHM SOHO

2) Ebook 
- Belajar Asas Blog (RM50)
- Super WAHM Supermom (RM25)
- 101 Idea Home-Based Bisnes (RM50)
- Panduan Mula Bisnes Butik (RM50)
- 101 Idea Bisnes Makanan (RM50)
- Panduan 44 Hari Pantang Tradisional & Moden (RM30) > harga pengenalan dengan percuma 44 Resipi Pilihan Tradisi Melayu, promosi hingga 30.03.2014
- Gabungan pakej-pakej

3) Ruang pengiklanan di SOHO Directory
- RM50 untuk 6 bulan
- RM100 untuk setahun
- RM200 untuk upah buat blog, fanpage
- RM300 untuk upah buat blog, fanpage, borang pesanan, iklan setahun dalam SOHO Directory

4) Bengkel Branding Yourself and Business Strategies
- Secara offline
- Dijalankan oleh trainer berpengalaman
- 3 tempat, 3 tarikh berbeza (Melaka, KL, Kelantan)
- Dalam bulan April 2014 sahaja, setakat ini

Untuk nak hadiri kelas online, nak beli ebook, nak beli ruang iklan, nak hadiri bengkel - semua pun boleh daftar dengan saya. Isi saja borang pesanan di bawah.

Nak tanya info lanjut pun boleh juga.
PM saya di 0194603094 (Zaila Hafni)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...